周圍Art – BoDW ’08

 

Inno Design Tech Expo 2008

Inno Design Tech Expo 2008

每年十二月香港都會舉行BoDW,目的係想提昇香港喺亞洲作為創意及設計中心嘅地位,佢地每年都邀請到好多世界級大師嚟講talk,分享吓佢地嘅作品同對設計嘅睇法。香港嘅創意、設計人真喺有福囉,唔駛山長水遠,一次可以聽到及睇到咁多大師嘅精彩演說同獨特嘅見解。所以我每年都會帶D學生去,今年我就揾咗Gary老師幫手帶添。

BoDW每年都以一個國家做主題,記得上年喺意大利,再上年喺英國,而今年就喺荷蘭。我喺英國讀書時都去過荷蘭,仲租左架單車遊覽咗Amsterdam添,佢地D單車設計認真特別,平時我地D單車個煞車(brake)咪喺用手嚟控制嘅,荷蘭果D喺用腳架,向前踏當然架車就向前,反方向踏就喺煞車!初初真喺勁唔慣,好多次都爭d PK 😦 呢次真喺第一次親身接觸荷蘭嘅design,唔知現在荷蘭d單車仲喺咪咁呢?荷蘭人(Dutch)比我一個感覺喺好friendly同好open (不過我就唔可以好似佢地咁鐘意將成條生嘅Herring 入口吞落肚,加擰檬汁都好腥)。睇「大國屈起」DVD時知道荷蘭人做生意同HK人都一樣咁靈活同有頭腦,Stock Exchange都喺d Dutch諗出黎應付佢地航運嘅需要。

我喺個展覽影咗好多相,最有趣嘅喺每日都有d設計難題比幾組大學生去解決,每組大學生都有一半成員喺外國大學生(相信喺荷蘭大學生),完成嘅proposal每日四點都會喺一個佈置到似個Boxing(拳擊) ring去present比公眾睇同批評。呢個challenge都幾有意思,可以訓練d學生點樣同一班陌生人用英語喺有限嘅時間之下去解決一個design problem,等我有機會都攪d類似嘢比我d學生玩吓先!

我今日喺明珠睇到RTHK一個電視節目”The Works“,今集都節錄咗一個好成功嘅Dutch Designer Marcel Wanders 佢嘅talk,佢話Designer一定要有Curiosity 好奇心,我絕對同意!

PS: 成日話HK喺乜乜亞太資訊中心,點解果d咁正嘅talks的videos冇放上網?就算06或07年果d都好呀,外國好多conference事後都會放d Video上You Tube架,失望 😦 。

Leave a comment