The Day The Earth Stood Still

13 December 2008
Save our planet now!

Save our planet now!

大家都可能知我喺Sci-fi嘅fan屎,今日去睇咗套戲,戲院都有八成入座率。其實呢套嘢喺翻拍1951年同名嘅經典電影,我喺英國讀書時喺Channel 4電視睇過,08重拍版保留咗個大機械人同個著suit嘅外星人使者。我覺得個故事同人物都比較單簿,最精彩的片段喺trailers都睇過哂,所以都有D悶。

喺戲入面外星使者(奇洛里維斯Keanu Reeves演)去問一個中国智者,人類(又或指美国人only?)是否應該被terminate,Keanu 用國語講對白好攪笑。其實安排一個中國人去決定美國人(全人類)嘅命運是否反映咗中國既國力愈來愈大呢?呢一段戲喺十年前喺冇可能會發生嘅,記唔記得1996年有套戲叫Independence Day?結局喺好Cliché: 美国總統最後揸架戰機,统領大軍,將外星人太空船戰隊擊敗,拯救了全人類;此911之後,有好多美國人對自己在全世應該扮演乜嘢角色產生咗好多疑問。

呢套戲D英文對白都幾易明,同學不妨試吓聽吓學英文,有幾句對白Keanu講得好鬼形,其中一句:

If the Earth dies, you die.

If you die, the Earth survives.

呢個環保信息可惜無論喺套戲或現實世界中都冇被重視到。


人有相似

13 December 2008

我哋School有位Year 1讀Computing嘅蘇同學,同埋讀Year 2 Computing嘅葉同學最近成日投訴比人眼超超… 有咁嘅事,社長一定要出馬查出原因,還同學們一個清白!終於比我揾到點解啦:

多年失散的先弟

多年失散的兄弟

蘇同學,我想要部PS3;葉同學,我想要你個金牌 😛


User Friendliness or FriendliLESS?

13 December 2008

我教個科PDCA第一堂就喺要同學攞架DC到校園周圍影吓佢地認為可以改善的設計,同學仔嘅觀察都幾仔細,亦提出不改善建議。如果設計喺改善生活,咁作為一個designer,就要有好強嘅觀察力及批判性。

大家不如睇下圖中的自動售票機有乜問題?幅相我喺睇完BoDW搭天星去TST在湾仔碼頭影嘅。

天星新安裝自動售票機

天星新安裝自動售票機