科學 輪迴 Science n Afterlife?

16 December 2008
宇宙之大

宇宙之偉大 人類的渺小

今日同十五樓班同事食晏,舊同事啊「謝飛」都有嚟。我地呢班知識分子行埋一齊就會講吓國家大事、琴棋書畫、政治金融,科學宗教…等題目 😛 。今日就講開佛教所提出嘅三世:前世、今世及來世。我就試用科學方法去嘗試解釋一吓,愛因斯坦話 E=mc² 佢將mass同energy聯埋起嚟,宇宙嘅能量喺一個常數Constant,所以喺宇宙裡面嘅東西(包括我地)嘅能量喺唔會無端端唔見咗嘅,因為咁樣,我地死後的能量亦喺唔會唔見,只喺我地會由一個型態-身體(今世),轉去做另一個型態(來世),至於來世型態喺乜,彿教思想話只要你喺今世做多D好事,積多D福,投胎就可以將你嘅energy轉返做人型,呢個process就叫「輪迴」(Reincarnation),如果你成日篤人背脊,砌人生豬肉,講是講非,顛倒黑白,大話連頁…咁你下世未必可以輪迴做人或甚至動物添!罪大惡極嘅你嘅energy只能在這個茫茫宇宙中做個遊魂野鬼 😐 永遠在這個漆黑嘅宇宙中孤獨地漂浮!因果循環,善有善報,呢個喺佛家想宣陽的信息。肥仔「力奇」老師似乎心想我番話有D料到,對住個熱辣辣嘅流砂飽沈思咗好耐…


Merry Christmas to all our stakeholders!

16 December 2008

Season’s Greetings

Ho Ho Ho!

Ho Ho Ho!

This season’s greetings is for the happiest of all holidays to you.

This is a good opportunity to thank you for giving comments on our programme for improvements.

We wish you and your family all the joys of a great Christmas Season, and the very best for the coming Near Year!

With warm wishes from the School of IT and Digital Design.

Dec 2008

聖誕快樂!我地School想同各位學生,家長, 老師講聲Merry Christmas!!感謝你地為學生勞心勞力!另外, 亦都想多謝所有幫助過我吔嘅朋友及同事~以及收左我地畢業生嘅各方院校,多謝你地俾佢地機會去繼續進修,為踏入社會做足準備! 在此希望你地有一個開開心心的聖誕節及新年!!

(我已寄出好多封有我親筆簽名嘅聖誕卡,因環保關係,只能寄出有限數量,請見諒!但無論是紙卡或電子化,都是同樣衷心的)