Sketching

5 December 2008

繼上次Foam Cutting 後,今次Product Design Concept and Application (PDCA) 又有新搞作 ─ Sketching。 呢次既focus 放喺基本既Sketching 技巧,為佢地之後喺作為一個產品設計師作好準備。

sketching-for-web

Go sketching!


今年聯招初步統計數字

5 December 2008

明報2008年12月5日

大學聯招申商科人數急降首三志願報教院課程增三至六成

【明報專訊】2009年度大學聯招截止申請,受經濟逆轉威脅下,今年學生傾向選擇畢業前景較「穩陣」 的專上課程,首三志願(Band A)報讀教育學院的人次增一成,中小學英文教育課程首三志願報讀人數較去年茘升33%至60%。另一方面,多個商科課程報名人次則見下跌,科技大學工商管 理課程報讀人數較去年大跌兩成至1487人,與2005年高峰期有3382人報讀的盛况有天淵之別。 Read the rest of this entry »


我得咗啦!

5 December 2008

同事阿Pat喺昨天正式擺咗佢既畢業証書啦!我地見到佢要講声”恭喜哂,Dr. Chan

同學仔要以佢做榜樣,希望你地將來有呢一日,到時要邀請我地參加你地嘅畢業禮啊!

要�式稱乎阿Pat Dr. Chan啦

要正式稱乎阿Pat Dr. Chan啦


六個建議給想由非聯招入大學的同學

5 December 2008

我喺十月在Lecture Theatre present咗我的六個建議比今年想由non-jupas方法入本地大學。當時同學反應非常熱烈 🙂 , 所以我修改咗D放上嚟比其他同學參考一下。記住各大院校的Deadline(睇我另外一個post),仲有記住完成申請之後,自己留一個申請文件的副本,並比我哋office及教務處每道一個copy,作為日後你所申請的院校向我哋查詢為依據。祝大家學業進步,入到想讀嘅degree課程及大學!

有時間仲要去考吓IELTS,攞到6或以上就最好啦。