虛儗中大留倩影

�大影相話咁易!

中大影相話咁易!

學校對我吔非常支持,批咗筆$比我地攪個細嘅Studio可以玩吓Chroma Key做吓特別效果。經過一番心血,個7樓Studio終於可以啓用啦!

啊Pat同Gary教PAD同學嘅IPCA,上堂講開Special Effects個題目,好多同學都對Chroma Keying好有興趣,所以我地邀請咗D同學仔去個studio影相。我諗吓諗吓,想佢地玩得更加投入,又諗吓佢地嘅願望會喺乜哩? 我諗佢地嘅夢想一定喺入中大升學啦!好,又比我揾到D中大校園嘅靚相,於事叫Photoshop鬼才Gary出馬,幫佢地key左張相去中大幅相度,哈哈, 睇下key得幾好,唔洗搭火車過沙田都可以去中大影相啦,又因為考試將近,我地將D相印成心意卡送比同學,希望佢地見到呢幅中大相,可以鞭策自己勤力讀書,有一日著住中大嘅畢業袍喺中大實景影畢業相!咁多位同學仔努力D,以中大為目標!!你得嘅!

同場加映-幕後花絮

同場加映-幕後花絮

Leave a comment