厠所文章? 同學門加油!

比心機、你得嘅!

比心機、你得嘅!

最近你到九樓及十樓男、女厠所時,會見到洗手盆鏡上的標語及厠格D爛gag。我嘅動機喺乜呢?唔通想防礙你地做神聖的大、小二事?

厠所喺一個好私人嘅空間,你喺會自己解決只有自己先可以解決嘅問題(特殊癖好除外),呢個空間可以比你一個人冷靜一下,洗個臉後清醒一下,想一想未來的三、五年想走一條怎樣的路。所以咪利用呢個機會同大家互勉一下囉!

D格言我喺由一本書引用出來,對我哋同學應該合適,我喺呢道再重覆一次,比冇機會嚟欣賞我哋個厠所D朋友都可以分享一吓。

The person who doesn’t make mistakes is unlikely to make anything.
Winning isn’t everything, but wanting to win is.
If you get stuck, draw with a different pen.

同學們,無論你喺讀緊Year 1或2,都要比心機讀好D書,攞個好成績,咁樣升間好嘅大學機會都會大D。記著,你地今日嘅所做嘅一切,就喺決定你未來三到七年行條乜嘢嘅路:懶惰的話,你未來條路一定會喺崎嶇及辛苦架!!!!

Leave a comment